Šoreiz mērķis izveidot neapdzīvotas salas modeli. Sala būs no siltajām zemēm, ar palmām, koši zilu ūdeni un visu citu, kā pienākas.
Sāku ar salas reljefu – centrā būs diezgan augsta klints, bet apkārt, ūdens tuvumā, mazliet lēzenākas smilšainas pludmales. Salas priekšpusē izveidošu nelielu līci.
Nākamais solis ir pievienot ūdeni – tam izmantoju “Ocean” modifikatoru. Salas tuvumā tā krāsai jābūt gaišākai, imitējot sēkļus. Pievienoju arī dažus palielus akmeņus, kas mētāsies ūdenī salas tuvumā. Tālāk izmantoju “Particles” sistēmu, lai uzģenerētu kokus. Salīdzinoši nelielā izmēra dēļ, to ir grūti saskatīt, bet kopumā salā ir 3 dažādu veidu koki. Mazliet arī pamainīju salas reljefu, lai tas būtu lēzenāks un koki uz tā izskatītos dabiskāk.
Salas modelis jau sāk izskatīties diezgan ticami. Debesis liks attēlam izskatīties vēl labāk.
Tālāk vēl daži vizuāli uzlabojumi, lai piešķirtu modelim lielāku ticamības momentu. Piemēram, pievienoju miglu, kas padara horizontu izplūdušu un izceļ salas priekšplānu. Mazliet paspēlējos arī ar krāsām, lai attēls būtu gaišāks. Lai mazliet “atdzīvinātu” attēlu, debesīs pievienoju gaisa balonu.
Rezultāts, manuprāt, interesants un pietiekoši ticams. Gaisa balons, protams, izskatītos ticamāk, ja tam apakšā būtu grozs, nevis uzraksts… bet šoreiz devu priekšroku nelielai pašreklāmai