Šoreiz mēģināju nomodelēt okeānu. Kā parasti, izmantoju Blender, tikai šoreiz attēla renderēšanai pielietoju Cycles dzinēju.
Ūdens modelēšanai ērti izmantot “Ocean” modifikatoru. Izmantojot šo modifikatoru, uzreiz uzstādījumos iespējams definēt viļu augstumu, biežumu, u.c. raksturlielumus. Līdz ar to pašu modeli izveidot iespējams dažās minūtēs. Renderēšana gan aizņēma gandrīz 20 minūtes.
Izmantojot modifikatoru, pavisam vienkārši izveidot arī animāciju ar viļņošanos. Tomēr šoreiz to nedarīšu dēļ ilgā renderēšanas laika (10-20 minūtes uz vienu kadru – lai uztaisītu minimālu animāciju, paietu vairākas stundas). Tā vietā, lai padarītu skatu interesantāku, ievietoju okeānā pudeli ar zīmīti.
Manuprāt, izskatās diezgan interesanti. Vēl mazliet specefektu, lai iegūtu saulrietu…